Meer over bloemen en kwaliteit
Ingangscontrole en kwaliteit bloemen
Wij doen elke dag ons uiterste best om de beste kwaliteit bloemen te verzorgen. En dat u uw bestelling in optimale conditie ontvangt. Mocht het ondanks onze goede zorgen toch nog tegenvallen of mist u producten, dan is het van belang dat u dit dezelfde dag nog aan ons meldt.
Wij geven 100% garantie op de dag van binnenkomst
Controleer daarom uw bestelling altijd goed. Als u reclameert op de dag van ontvangst kunnen wij crediteren.
Ziet u bij het controleren van uw bestelling dat u bloemen mist?
Wij leveren dit dezelfde avond na.
Mocht het echt noodzakelijk zijn en niet kunnen wachten tot de volgende ochtend, denk aan rouw- of trouwwerk. Laat het ons dan voor 10.00 uur weten. Onze noodchauffeur staat tot 10.00 uur voor u klaar.
Werkwijze
- Controleer uw bestelling altijd goed bij binnenkomst voor volledige reclamatie
- Slechte kwaliteit of breuk in u bestelling?
Stuur een foto, vermeld hierbij het aantal en de naam via mail of WhatsApp.
- Voldoet de kwaliteit van planten niet? Mail, app of bel ons dezelfde dag van levering. Onze leveranciers geven een garantie binnen 12 uur.
- Mist er iets van de externe leveranciers of is de kwaliteit niet voldoende (denk aan 4Attention, Daan Kromhout e.d.) laat het ons weten wij gaan voor u hiermee aan de slag met de desbetreffende leverancier. Zet het manco product retour voor de eerstvolgende levering. Wilt u het product graag opnieuw ontvangen dan kunt u het opnieuw bestellen in de webshop.
Mocht een product na de garantieperiode toch nog tegenvallen, laat het ons weten. In overleg kunnen wij kijken voor een passende oplossing
– Bab Star
Als er iets niet goed is met de kwaliteit laat het ons weten!
Bel: 071 40 22 185
WhatsApp: 06 151 108 73
(alleen voor manco’s schade of kwaliteitsproblemen)
Mail: info@babstar.nl bestellingen@babstar.nl
Volgt u ons al op Social media? We zijn te vinden op: Facebook, Instagram, YouTube en Pinterest