Meer over kwaliteit

Ingangscontrole

Wij doen elke dag ons uiterste best om de beste kwaliteit bloemen te verzorgen. En dat u uw bestelling in optimale conditie ontvangt. Mocht het ondanks onze goede zorgen toch nog tegenvallen of mist u producten, dan is het van belang dat u dit dezelfde dag nog aan ons meldt.

Wij geven 100% garantie op de dag van binnenkomst

Controleer daarom uw bestelling altijd goed. Als u reclameert op de dag van ontvangst kunnen wij crediteren.

Ziet u bij het controleren van uw bestelling dat u bloemen mist?

Wij leveren dit dezelfde avond na.
Mocht het echt noodzakelijk zijn en niet kunnen wachten tot de volgende ochtend, denk aan rouw of trouwwerk. Laat het ons dan voor 10.00 uur weten. Onze noodchauffeur staat tot 10.00 uur voor u klaar.

Werkwijze

  • Controleer uw bestelling altijd goed bij binnenkomst voor volledige reclamatie
  • Slechte kwaliteit of breuk in u bestelling?
    Stuur een foto, vermeld hierbij het aantal en de naam via mail of WhatsApp.
  • Voldoet de kwaliteit van planten niet? Mail, app of bel ons dezelfde dag van levering. Onze leveranciers geven een garantie binnen 12 uur.
  • Mist er iets van de externe leveranciers of is de kwaliteit niet voldoende (denk aan 4Attention, Daan Kromhout e.d.) laat het ons weten wij gaan voor u hiermee aan de slag met de desbetreffende leverancier. Zet het manco product retour voor de eerstvolgende levering. Wilt u het product graag opnieuw ontvangen dan kunt u het opnieuw bestellen in de webshop.

Mocht een product na de garantieperiode toch nog tegenvallen, laat het ons weten. In overleg kunnen wij kijken voor een passende oplossing.

Bel: 071 40 22 185

WhatsApp: 06 151 108 73
(alleen voor manco’s schade of kwaliteitsproblemen)

Mail: info@babstar.nl bestellingen@babstar.nl

Als er iets niet goed is met de kwaliteit laat het ons weten!