Veelgestelde vragen

Om zo efficiënt mogelijk te kunnen laden en lossen is het van groot belang dat u het fust, de karren en het afval dat retour mee moet op de juiste manier klaar zet. Vergeet daarbij ook niet de emballage bon in te vullen en klaar te leggen voor de chauffeur. Op de pagina Retour & […]

Nadat u besteld heeft, ontvangt per e-mail u een orderbevestiging (Purchase) van uw bestelling. Elke avond vanaf 19.00 uur staat er een Proforma overzicht bij ‘Uw account’ in de webshop. Dit is een voorlopige factuur van alle bestellingen die tot en met die dag heeft gedaan.

Uw bestelling overzicht kunt u bekijken in de winkelwagen. Alle artikelen die hierin vermeld staan, zijn reeds voor u gereserveerd. Zodra u op ‘klaar met winkelen’ klikt, is uw bestelling bevestigd.Via e-mail ontvangt u een orderbevestiging van uw bestelling (Purchase).

Iedere bloemist (met uitzondering van de eilanden) mag gebruik maken van de service rit. Een speciale bestelling van één of twee blikken of een kleine aanvulling. De volgende prijzen worden gehanteerd: Eén blik = € 5,00 Twee blikken + € 10,00 Eén halve kar = € 12,50

Voor bloemen uit onze eigen voorraad geldt, dat alles wat u s ’middags vóór 18.30 uur besteld, wordt diezelfde avond/nacht nog bij u geleverd. Tenzij u voor een andere vertrek dag kiest. Op zaterdag kunt u tot 24.00 uur bestellen voor vertrek dag zondag. Wij leveren zes avonden/nachten in de week. Levering producten van externe […]

De webshop is 24 uur per dag beschikbaar, maar de bloemen voorraad heeft aangepaste openingstijden. Dit omdat er elke dag verse bloemen binnen komen en eerst nog verwerkt moeten worden. De openingstijden van onze bloemen voorraad is: Maandag Dinsdag t/m Vrijdag:  Zaterdag: Op zondag is de bloemenvoorraad gesloten. 13.00 – 18.30 uur12.00 – 18.30 uur12.00 […]