Een kijkje achter de schermen bij BabStar.nl

De Klantenservice

Een belangrijk onderdeel binnen ons bedrijf, of eigenlijk wel binnen elk bedrijf, is de klantenservice!
Die van BabStar.nl bestaat uit Danielle, Marianne en Trea.

Op een doordeweekse ochtend staken wij ons licht op bij de klantenservice van BabStar.nl.
Deze keer hoefden wij gelukkig niet zo vroeg ons bed uit; de klantenservice is vanaf acht uur aanwezig.


Trea is er vaak al eerder, want die begint de dag altijd met het controleren van de fust lijsten en de bonnen van de chauffeurs.
Zo ook vandaag. Als we ‘s ochtends aankomen is Trea al druk bezig met de bonnen. Het is een hele stapel!
Ze probeert deze vóór half 10 klaar te hebben want vanaf die tijd komen de meeste telefoontjes binnen.
Trea is sinds juni dit jaar het team komen versterken. Net als Danielle en Marianne, heeft Trea ook een echte bloemenachtergrond. Ze heeft jaren in het bedrijf van haar oom en neef gewerkt die diverse bloemenwinkels in Oost-Duitsland hebben.

Neem een kijkje bij de klantenservice van BabStar.nl

Marianne begint meestal met de bestellingen. Als zij ‘s ochtends de computer aanzet is er al een hele lijst aan mail binnengekomen waar ze zich doorheen moet werken. Marianne is de jongste dochter van Bab, maar dat betekent niet dat ze automatisch in het bedrijf is komen werken. Ze heeft als enige een echte opleiding in de bloemen gedaan en heeft jaren in een bloemenwinkel gewerkt. En dat komt goed van pas want als de boeket dames een paar handen tekort komen, dan springt zij bij.

De klantenservice is altijd bereikbaar

Dan komt Daniëlle binnen. Zij begint vandaag wat later, maar blijft tot de webshop dicht is. De klantenservice is van acht tot zeven uur ‘s avonds aanwezig en hoewel ze gewoon pauze hebben, blijven ze telefonisch bereikbaar, de headsets worden niet afgezet. Zo gebeurt het dan ook regelmatig dat je in de pauze midden in een gesprek ‘Goedemiddag Bab Star, met Daniëlle’ hoort.

Ieder heeft zijn eigen taken maar is multifunctioneel inzetbaar

Daniëlle is de oudste dochter van Bab. Zij kwam ook niet direct in het bedrijf van haar vader werken. Zij komt meer uit de horeca, maar heeft ook in de bloemenwinkels van haar opa gewerkt en zodoende goede kennis van zaken. Danielle houdt zich ook bezig met de facturen en het nakijken of alles binnen gekomen is en verwerkt is.

 

Onze klanten kunnen bij de klantenservice voor alles terecht: advies, vragen, klachten, bestellingen maar ook feedback wordt zeer op prijs gesteld. Zo wordt ook altijd goed nagekeken wat er na klachten retour komt; op deze manier wordt er alles aan gedaan om problemen een volgende keer te voorkomen en de kwaliteit en service te verbeteren.

De beste klantenservice!

Maar gelukkig zijn het vooral veel vragen naar bepaalde bloemen die binnenkomen en dan wordt er direct actie ondernomen. Als we een bepaald product niet in onze webshop hebben staan, dan wordt er gekeken bij andere leveranciers of kwekers. ‘Nee’ wordt eigenlijk niet verkocht tenzij het gevraagde product niet te krijgen is, maar dan is er op zijn minst alles aan gedaan om er aan te komen. ‘Nee’ is een antwoord dat ze niet graag geven. Door de ruime kennis en ervaring in de bloemen kunt u heel goed terecht voor advies bij de dames van onze klantenservice.
Na een ochtendje meekijken is het ons na vandaag wel duidelijk dat wij de beste klantenservice hebben van Nederland!

Henny Ravensbergen en Ciska van der Plas